Ви маєте можливість повернути придбаний товар не пізніше 14 днів з моменту замовлення. При цьому у товару, що повертається, повинен бути збережений товарний вигляд, а саме:
1. Цілісність упаковки
2. Відсутність пошкоджень
3. Відсутність слідів установки
Повернення якісного товару провадиться шляхом відправки на відділення перевізника "НОВОЇ ПОШТИ" тільки після погодження. Доставку сплачує Покупець.
Як повернути неякісний товар?
Повернення товару з дефектами, виявленими в процесі експлуатації, можливе за дотримання таких умов:
1. Наявність у Покупця документа про купівлю товару
2. Надання Замовлення-наряду із СТО про встановлення деталі (або акту виконаних робіт на СТО)
3. Надання Акту діагностики або рекламації з докладним описом дефекту деталі.
Повернення коштів можливе у 14-ти денний термін за умови підтвердження дефекту виробником